A [=PsP=] klán szabályai
1. Csak a klán alapítója (vezére), és a helyettesek vehetnek fel új tagot a klánba (a helyettesek csak próbaidöre vehetnek fel embereket), viszont elküldeni a klánból csak és kizárólag az vezér küldhet el! A tagok, ajánlhatnak bárkit a klánba, de lehetőleg csak ha jól játszik, és morálisan is megfelel a csapatunkba.
2. Tiszteletben kell tartani a klántársaink érdemeit, titkait, és az ilyenféle dolgokat, valamint minden más bizalmas információt tilos másnak elmondani, a személy beleegyezése nélkül!
3. Természetesen a PsP klánon kívüliekkel is tisztelettel kell bánni, mert nem lenne jó, ha bármiért is a klánt hoznák felelősségre! Ha valami miatt idegesek lesztek, inkább lépjetek ki, és igyatok egy pohár vizet. Nem kell egyből káromkodni!
4. Tilos más klánokat szídni, csak mert rosz kedved van! Ha valaki szíd egy másik klánt, a vezér kivizsgálja jogosan tette-e az illető. (Lehetőleg a saját klánodat se szidd) :)!
5. A belépő tagnak, kell adnia feltétlenül, elérhetést! Pl. MSN a legjobb, de jó az e-mail cím is, valamint köteles megadni a mobilszámát! Ha ezekből egyik sincs, akkor valamit szerezzen be, mert máskülönben nem lehet klántag!
6. A szabályok megválltoztathatóak, azonban, a szabályváltoztatás, csak akkor érvényes, ha itt ezen az oldalon is megváltoznak a szabályok! A tagoknak kötelességük fél évenként megnézni, nincsenek-e szabály változások!
7. A klánban lévő tagok, kötelesek a nevük elé rakni a klán jelet : [=PsP=] (Alt Gr+f; shift+p; s; shift+p; Alt Gr+g); Próbaidősöknek: [PsP] (Alt Gr+F; Alt Gr + G)
8. A klántagoknak az elé-belé vétel, csak akkor engedett, ha az ellenfél is csinálja, vagy ha megebszélik meccs előtt, hogy hsználható!
9. Álnevesek nem lehetnek tagok a klánban, vagyis ha valakiről kiderül, hogy álneves, akkor a vezér eldönti mit tegyen. (A legvalószínűbb, hogy azonnal ki lesz rúgva a klánból...) A félreértéseket elkerülendő: Ez a szabály nem azt jelenti, hogy tilos álnevezni, hanem, hogy ha valakiről kiderül, hogy van másik neve, és csak álnéven lépett be a PsP-be, attól megszabadululnk.
10. A szabályok kötelezik a klán minden tagját!
11. Ha valakit elég jónak tartunk a klánbajutáshoz, akkor sem vesszük fel egyből, hanem egy hónapnyi próbaidőre helyezzük, hogy addig kiismerhessük. Amíg valaki próbaidőn van, szó nélkül eltávolítható a klánból. Próbaideje letelte után sort kell keríteni egy bizonyító meccsre. Ha a klánba jelentkező próbaidős tag itt megfelel, onnantól teljes jogú taggá válik.
*A vezér jóváhagyásával próbaidő nélkül is vehető fel játékos a klánba.
12. A klánban lévő tagok kötelesek követni a klánvezér utasításait. Amennyiben ezt elmulasztják megtenni, a vezér büntetést szabhat ki rájuk. (pl. próbaidőre helyezés!)
* Efféle utasításokat nem nagyon szoktak kapni a tagok.
13. Amennyiben valaki (aki nincs feltűntetve itt a tagok közt!) neve elé veszi a [=PsP=] jelet, kérek mindenkit, hogy rúgja ki a hostjából, ameddig nem hajlandó levenni a klán jelet.
14. Klánunkba csak 13 éves kort betöltött játékosok nyerhetnek felvételt!
Nem kötelező szabály:
Lehetőleg minél többet kell játszani a S.W.I.N.E. játékot, és abban lehetöleg, klántársainkal szövetségben legyünk! (Amennyiben valakiről semmi hírt nem kapunk hosszú ideig, a klánból eltávolítjuk)
Alapvető szabályok, melyek a PsP tagjait, és a S.W.I.N.E. minden normális játékosát kötelezik:
- Ha egy meccsen nézőként veszel részt, a meccsbe semmivel NE avatkozz bele! Vegyél egyetlen mozsarat, és maradj a sarkodban! Ne írkálj állandóan, ne vásárolj szerelőt, és ne is segíts gyorsan szerelni senkit! Te ott csak megfigyelő vagy, és örülj, hogy beengedtek nézőként... Ne élj vissza vele!
- Meccs közben ne menj el a géptől! Nincs jogod csata közben azt mondani, hogy álljanak meg ellenfeleid! Tőled sem várhatja el senki, hogy megállj csata közben. Ha kétséges, hogy a meccset be tudod-e fejezni, akkor inkább el se kezdd!
- Hacsak külön nem beszéljük meg, tilos az atom (=mozgó erőd), továbbá a cheater exe használata! Sose süllyedj arra a szintre erkölcsileg, hogy így akarsz előnyt szerezni!
A Felvételi menete: A klánba felvételiző személynek, Meg kell küzdenie $teel-Magyar-ral, vagy valamelyik helyettessel. (PsP Beach v. ice floe, vagy bármi más, ha a delvételiztető beleegyezik). Természetesen a felvételizőnek nem kell legyőznie a felvételiztetőjét. Azon a meccsen felmérjük játéktudását. A sikeres felvételi, minden esetben csak akkor érvényes, ha erre az oldalra (Swineking) is bekerült már az info, a jelentkező személy bejutásáról!
Az Alapító, csak komoly okkal rúg ki tagot a klánból, és a félreértések elkerülése érdekében az alapító feltétlenül ír egy cikket a kirúgandó tagról. Remélhetőleg senkit nem kell majd kitennünk a csapatból! -> Viszont, ha valaki hónapokon át nem játszik, az nálunk már komoly oknak számít...
Gyakran Ismételt Kérdés: Ki jelentkezhet klánunkba?
Szükséges:
- 13 éves kor betöltése.
- Normalitás.
- Viszonylag magas szintű játéktudás.
- Ismertség (pl. ha egy jelentkezőt jelentkezése pillanatában látok elősször, nem kap lehetőséget a felvételizésre.) |