PsP - [=Perfect S.W.I.N.E. Powers=]

 

[=Menü=]
 
[=S.W.I.N.E.=]
 
[=PsP=]
 
[=Klán Oldalak=]
 
[=Egyéb Fontos Linkek=]
 
[=PsP Tagok Oldalai=]
 
[=Bejelentkezés=]
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
[=Helyi Chat=]

Felkérünk minden kedves regisztrált felhasználót, hogy a Vendégkönyv-et használja üzeneteinek küldésére. Köszönjük!

 
[=Számláló=]
Indulás: 2004-12-08
 

MyStat - Az ingyenes webstatisztika

[=Swineking=]

Téma: S.W.I.N.E. klán

Indulás: 2004.12.08

Készítette: $teel-Magyar

Háttérzene: Linkin Park - In The End (PsP Himnusz)

 
[=Támogatók=]

 
[=Érezd Magad Otthon!=]
 
[=Jelenlét=]

* $teel-Magyar jelenleg NEM S.W.I.N.E.-ozik!

(Ez a felirat SOHA (!), semmilyen körülmények között nem hazudik. Jelenleg is rengeteg a névlopóm. Ne higyjétek el senkinek, hogy ő Magyar, amíg itt nem ellenőriztétek!)

Legegyszerűbb módja a névlopóm felismerésének: Mindenféle ok nélkül káromkodik, hibásan ír, csal, atomozik, stb...

Ajánlott minden alkalommal leellenőrizni itt, ha Magyar-t láttok játszani!

 

* Kizárólag azok az emberek PsP tagok, akik ezen oldalon tagként fel vannak tüntetve!

 

S.W.I.N.E. Ismertető

Kétségtelen, hogy kis országunkban nemes múltra tekint vissza a disznóvágás hagyománya, de egy olyan elképzelés hogy nyulak szaladgáljanak a böllérkéssel, az mindennek a teteje. A malacok felállnának a moslékos tál mellől, és a tekintélyes kétszáz kilójukkal adnának nyomatékot rosszallásuknak. Nálunk szerencsére ilyesmire nem lehet számítani (legalábbis belátható időn belül), de réges-régen egy messzi-messzi galaxisban más volt a helyzet.

A mohó disznajai! A Disznó Köztársaság és Répaföld nagyfülű lakói viszonylagos békében éltek egymás mellett a történelem során. Ám amint az már lenni szokott, a szomszéd répaföldje mindig zöldebb elvén a malacok szemében felütötte fényét az irigység sárga lángja. Egy feltörekvő karizmatikus hízó, névszerint Acélagyar tábornok, egy katonai puccsal megdönti a Köztársaságot, és magát teszi meg az újonnan alakult diktátoriátus vezetőjének. A Köztársaság békés ám, annál felelőtlenebb gazdasági politikájának igájában lassan már éhező nép, kitörő örömmel fogadja Acélagyart. A tábornok tudja, hogy az országot fenyegető éhínség csak a szomszédos nyúlbirodalom gazdag termőföldjeink elfoglalásával kerülhető el. Miután kiirtja a Köztársasághoz hű erők maradványait is, a DNH-t (Disznó Nemzeti Hadsereg) a békés nagyfülűek ellen vezényli. Hatalmas túlerejüknek köszönhetően nyúlhont alig két hét alatt majdnem a földdel teszik egyenlővé. A védők rájönnek, hogy frontálisan nem tudnak ellenállni a véresszájú malacoknak, ezért gerillataktikához folyamodnak. Hamarosan lenyisszantott hosszú fülek és kunkori farkak festik véresre a harcmezőt.

Frissítő infúzió. Ha ezen bevezető után valaki még nem sejtené, hogy milyen stílusú játékkal is állunk szemben, akkor az megbocsátható. A magyar Stormregion fejlesztőcsapat olyan külsőséget választott új valósidejű stratégiai játékához, melyet elsőre nemigen kapcsolnánk ehhez a műfajhoz. A rajzfilmszerű figurák, a humoros dialógusok, a répával és makkal díszített menük nem kifejezetten jellemzői ennek a stílusnak, de szükség is van efféle vérátömlesztésekre, mert egynémely fejlesztő már borzasztó unalmas klisékből rak össze játékokat. Persze ne gondoljuk azt, hogy csak mert nyulak és disznók harcolnak egymás ellen, már passzolhatjuk is le a játékot az öcsikének, ugyanis az alant feszülő stratégiai (inkább taktikai) vonal helyenként komoly igénybevételt jelenthet.

"Nehéz a dolga a katonának." Mielőtt belevágnánk a közepébe, érdemes végigjátszani a rövid tréninget, mert bár az irányítás követi a klasszikus szabályokat, néhány új stílusú egység hatékony használatát ajánlatos elsajátítanunk. Ha ezzel megvagyunk nincs más dolgunk, mint választani egy szimpatikus oldalt. Bár mindkét esetben beállíthatjuk a nehézségi szintet (Könnyű, Közepes, Nehéz) azt tanácsolom, hogy először a nyulakkal kezdjük, mert a disznók küldetései sokkal embertpróbálóbbak. Elárulom, hogy az első Malac bevetést Nehéz fokozaton csak harmadszorra sikerült úgy megcsinálom hogy arra büszke lehettem. A nagyjából 12-12 küldetés kellően sokszínű és változatos, akár csak a helyszínek, ahol játszódnak. A mediterrán éghajlatú területek mellett elkóborlunk majd sivatagba, hófödte síkságokra, hegyvidékekre és dzsungelekbe is.

Mobilizált háziállatok. Az egységek között megtaláljuk a modern szárazföldi hadviselés fontosabb képviselőit: a parancsnoki dzsippeket, a könnyű illetve nehéz tankokat, a lövegeket, a páncélautókat, a rakétakilövőket, az aknarakókat, de vannak repülők és helikopterek is. Az utóbbi kettő felett nincs direkt irányításunk: a repülők akkor jelennek meg, ha egy-egy területre bombázást kérünk, a helikopterek pedig akkor ha új egységünket szállítják ki a csatatérre. A két oldalon 12-12 egységet találunk, de ezek jobbára csak nevükben és külsejükben különböznek a másik oldal hasonló egységétől. Szinte mindegyiknek van egy különleges képessége, amit ajánlatos sűrűn használni, sőt némely esetben kötelező is. A tankokat nehezebben lehet kilőni (gépágyúval pedig egyenesen lehetetlen) ha beássák magukat a földbe, ugyanakkor a lövegek használhatatlanok ha nem támasztjuk le őket, így viszont nem képesek a mozgásra, így a védelmükről is gondoskodnunk kell. A legfontosabb egységeknek mégis a vontatókat és az utánfutókat találtam. Az előbbiek nem csak az utánfutók vontatására képesek, hanem arra is, hogy egy sérült, mozgásképtelen egységet kivontassanak a csata közepéről, valami biztonságos pozícióba, ahol majd megszerelhetjük őket. A háromféle utánfutó (szerelő, üzemanyagtöltő, munícióhordozó) a hatáskörében tartozkodó járműveket töltheti fel a funkciójának megfelelő naftával. Az utánfutóknál bosszantó eset ha vontatás közben lelövik róla a vontatót, mert utána használhatatlan lesz. Nem tudom ez szándékos-e vagy csak valami bug, de kellemetlen volt, hogy további vontató híján gyakorlatilag a javító utánfutómat is elvesztettem.

Sok nyúl disznót győz. A remek taktikai előmenetelüket (minél kevesebb elvesztett egység, minél gyorsabban teljesített célok, stb). Stratégiai Pontokkal jutalmazzák, melyekből a küldetések között (megmaradt pontokból a küldetések során is) lehetőségünk nyílik új egységek vásárlására. Ezen járműveket emelt árért néhány extrával is felszerelhetjük (erősebb páncél, nagyobb látótávolság, több üzemenyag, morálnövelő répaital, stb.). Mint az ebből is kitűnik, és ahogy azt már korábban is említettem, a játék inkább taktikai, semmint stratégiai. Nem kell gyárakat és barakkokat építenünk a fronton, elég a hadmozgásra és az utánpótlás ellátására koncentrálnunk. Sajnos a játék komoly hiányossága, hogy egységeinket nem lehet formációkba rendezni, így nagyobb létszám esetén hatékony mozgatásuk elég vesződséges. Ettől eltekintve egyébként minden taktikai parancs (csapatok létrehozása, egyes egységek, illetve csapatok harci helyzetben való viselkedésének beállítása) megtalálható.

Kövér igények. A grafikát nem is tudom hol kezdjem dicsérni. Kezdjük talán alulról. Ami a legkevésbé barátságos, az a gépigény. A megjelölt minimális konfiguráció (PII Celeron 466, 96MB RAM, 32 MB videókártya) itthoni viszonyokhoz képest elég magas. Ezen a konfigon nekem minden teljesen lebutítva futott, de azt el kell ismerni, hogy még így is remekül nézett ki. Egy izmosabb gépen (PIV 1,4 GHz, 2x128 MB RAMBUS, GeForce2MX400) viszont már-már kábító hatású volt. Én igazán egy apró részlet kidolgozottságától, estem hanyatt: a házikó mellé sorakoztatott farönkönk olyan elhanyagolható díszitő elemei a pályának, hogy mások vagy kihagyták vagy beérték volna egy odadobott maszattal. Nos ebben az esetben ez nem így van. Egy ilyen mikroszkópikus elem kidolgozottságába fektetett energia alapján el tudjátok képzelni, milyen vizuális orgiát nyújt egy vízesés... A pályák változatosságáról beszéltem, de olyan szemgyönyörködtető kis díszitő részleteket is találunk, mint a hóemberkék, a nyúlszfinx,a kolosszeum, vagy egy focipálya, ahol még a labdákat is látjuk. Persze az időjárás kivitelezése is roppant látványosra sikerült: vannak itt villámfénynél felvillanó árnyak, hosszú csíkokban szakadó eső, vagy lassan hulló hópelyhek. Mindenképp meg kell említenem az egységek mozgásának, élethű fizikai modellezését: a járgányok karosszériája megdől lassításkor vagy gyorsításkor, az antenna ennek megfelelően billeg a tetőn, és a port is a megfelelő irányba verjük fel. Ha nincs elég hely egy kanyarhoz, a sofőr tolatással korrigál a fordulásí íven, tehát ezt illik belelkalkulálni a taktikába. Tehát ha nem biztosítunk járgányaink között megfelelő mozgásteret, nagyon gyorsan azon kaphatjuk magunkat, hogy amíg mi a tolatással és a kanyarokkal vesződünk, az ellenség már rég kilőtte alólunk a rollert.

"Kilyukasztom azt a nagy füledet!" Az egység kijelölésekor egy kis ablakban kapunk a pilótáról egy animációt (á la Starcraft) melyek között találunk egy-két mókás arcot. Ilyen például a löveges-nyuszi, aki méretes talpát a kamerába tolva közli, hogy éppen leengedi az üteg támasztótalpait. Néhány küldetés között is találunk animációkat, melyek funkciójuk szerint egyáltalán nem a történet viszik előbbre, mindössze humoros betekintést engednek a háború komolyságába. Mindenképp szólnom kell a magyar változat készítőinek munkájáról, ami nagyban hozzájárul a játék vonzerejéhez. A nyuszik hangját kölcsönző színészek Tapsi Hapsi magyar szinkronját tekintették etalonnak, hisz a legtöbbször az ő hanglejtésében szólalnak meg. A malacoknál más a helyzet, ők inkább a "gye' má' gazsi" dialektusban röfögnek, és sokszor annyira buták hogy azt sem, tudják mit kérsz tőlük. (Teljesítem a ...ööö... a parancsot!). A muzsika vidáman pattogós, egy picit funkys, (hála az égnek nem MIDI) jól hallható hangszerekkel (vagy azok samplereivel, nem tudom).

A nyulak, a disznók és az egér. A kezelőfelület már első pillantásra ismerős és használható is lesz mindenkinek, aki játszott már valósidejű stratégiai játékkal. A jobb alsó sarokban találjuk az irányításhoz és a vásárláshoz szükséges ablakot, a bal alsó sarokban a terület térképét, a bal felsőben pedig egy ikont, amivel hozzáköthetjük a kamerát egy-egy egységünkhöz. A kamerát egyébként az egérrel is remekül el tudjuk navigálni, nem feltétlenül kell hozzá billentyűzetet használni. Ez már csak azért is sikerült ilyen jól, mert nem tudjuk a kamerát teljesen szabadon pozícionálni, mindig megmarad a madártávlat, legfeljebb forgathatjuk és egy picsit dönthetjük a pesrpektívát, illetve zoomolhatunk. Az egységek kijelölése is a bevált receptet követi (dupla klikk egy egységen, kijelöli az összes a képernyőn látható azonos típusú egységet, stb.) akárcsak a mozgatásuk. A leghasznosabbnak azt a jellemzőt találtam, hogy az aktív egység körül egy kör jelzi azt a határt ameddig az adott egység ellát, illetve ameddig támadni képes. Ez a kör mozgás közben is megmarad, így válik a katonai dzsip a legjobb felderítővé, mivel ennek a legszélesebb a látóköre.

Csak semmi moslék, mi nyulak vagyunk. Sajnos megfelelő partnerek híján a többjátékos módot nem tudtam igazi mélységeiben tesztelni, de mindenkit biztosíthatok határozott megléte felől. A majd' másfélhetes játék után a fent említett apró bibiktől eltekintve semmit nem tudok a mérleg negatív serpenyőjébe pakolni. Az biztos, hogy a humortól nem fogjuk majd a hasunkat a röhögéstől, mindössze beérjük egy "jópofa" jelzővel, de szerintem ennél több nem is állt a készítők szándékában. Az anyag valóban világszínvonalú, kiváltképp ha a külhoni változatok szinkronhangjainak elkészítésébe is olyan tetemes energiát fordítanak, mint az tették a magyar változat esetében. Kíváncsian várunk valami kiegészítőt, amiben a szórványosan még harcoló csapatokkal tovább gyárthatjuk a nyúlpaprikást és a körömpörköltet.


 
S.W.I.N.E. 

/A leírás a 2001-es időkből származik./

Egy újabb magyar játékról számolhatunk be magazinunk oldalain. A Channel 42 szárnyai alatt, a Stormregion fejlesztésében készülő S.W.I.N.E. egy humoros stratégiai játék lesz, melyben a békés nyulak és a gonosz disznók hadserege küzd meg egymással. A programot a német Fishtank Interactive adja ki, és először az idei E3-on került bemutatásra a nyilvánosság számára.

A történet szerint augusztus 3-án a Nemzeti Disznó Hadsereg a vezetőjük, Acélagyar parancsára átlépte Répaföld határát, és a nyulak országának nagy részét két hét alatt lerombolta. A vidám és békés nyulak fővárosát is fenyegeti már a támadás, a malacok ostrom alá vették őket. Egyetlen megmaradt esélyük a kicsiny hadseregükkel végrehajtott gerillatámadás, melyet a játékos irányíthat.

A S.W.I.N.E. egy valós idejű taktikai-stratégiai játék, melyben nem a tömegmészárláson lesz a hangsúly. A játékos egy kisebb létszámú csapattal indulhat majd neki a küldetéseknek, az elvesztett egységeket pedig újak vásárlásával pótolhatja, persze nem korlátlanul. Mindkét állatfaj 12 különböző egységgel rendelkezik, melyek mindegyike igen aprólékosan kidolgozásra került. A sérült járművek füstölni kezdenek, a feladatok teljesítése során pedig egységeink fejlettségi szintje is nő, melyet a grafika változása jelez (egyre több háborús nyom látszik majd rajtuk).

A játék egy igen szép 3D engine-re épül, mely a teljes térben való mozgást biztosítja, és zoomolási lehetőségünk is van. A küldetések során folyamatosan változhat az időjárás, a küldetések pedig különféle felszínű területeken játszódnak. A hanghatások a játék történetének megfelelően igen mókásak, csapatainktól folyamatosan hallhatjuk a visszajelzéseket a parancsok végrehajtásáról, vagy egy kis kijelzőn láthatjuk az ellenség vezetőjét, amint valami gúnyosat üzen nekünk. Mindezt vicces kis animációk kísérik a képernyőn.

Mindkét faj részéről 10 küldetés vár majd ránk, de természetesen nem maradnak ki a multiplayer lehetőségek se, mint például a Deathmatch, a Capture the Flag vagy a Destroy the Base. 10 külön többszemélyes pálya lesz majd egy speciális háborús játékmódhoz is.

Sajnos egyelőre nem hoztak nyilvánosságra ennél többet a játékról, de bízunk benne, hogy hamarosan megszűnik a hírzárlat, és esetleg a fejlesztőket is meglátogatva több információt is megoszthatunk erről az októberben megjelenő játékról.

Az utóbbi években egyre többször kerül a boltok polcaira magyar fejlesztésű játékszoftver, és egyre több nemzetközileg ismert (és egyre inkább elismert) hazai csapat található már országunkban. Ez év végére a Stormregion állt elő közel másfél éves fejlesztése során elkészült első játékával, mely egy humoros alapra helyezett, 3D-s stratégiai program.

A S.W.I.N.E.-ban a nyulak (pontosabban a RABARMY) és a disznók (azaz a Disznó Nemzeti Hadsereg) hadseregének háborúját irányíthatjuk, összesen 22 küldetésen keresztül. A szituáció tehát kellően távol esik a valóságtól, azonban ez nem jelenti azt, hogy nem egy komoly stratégiai játék került volna a kezünkbe. A szereplőket leszámítva mindent ugyanolyan komolyan kell venni, mint a többi stratégiai játékban.

A két állathadsereg egy-egy külön küldetéssorozattal rendelkezik. Ezek során csapatunkat folyamatosan visszük magunkkal, így aztán különösen vigyázni kell egységeinkre, mert ha valamelyiket kilövik, azt már nem látjuk viszont a következő pályán. A játékból teljesen kimaradt a stratégiai játékok néhány lassító tényezője, nevezetesen a bázisépítés és a kutatás. Kezdetben egy néhány járműből álló csapattal indulunk, melyet a küldetések előtt újak vásárlásával bővíthetünk Az ehhez felhasználható „pénz” nem más, mint a stratégiai pont, melyet a küldetések sikeres teljesítéséért kapunk.

Egységekből sokféle van, de azért nem fogunk elveszni közöttük. A parancsnoki jármű felderítésre szolgál, és vele hívhatunk légi segítséget egy-egy kiválasztott célpont ellen (ehhez persze néhány stratégiai pontot is fel kell áldoznunk). A tankokból igen sokféle van, a gyors, de kis tűzerejű könnyű tanktól a rakétavetőn és a mozsárágyún keresztül a tankok ellen különleges hatékonysággal bevethető speciális járműig bezáróan. Szinte mindnek van valami speciális tulajdonsága is, az egyik például a földbe tudja ásni magát, és ilyenkor megnő a védelme, egy másik pedig gyors egymásutánban öt rakétát tud kilőni. Az utánpótlásból háromféle van: lőszer, üzemanyag és javítókészlet. Ezeket utánfutók tartalmazzák, melyeket vontatóautók szállítmányozhatnak a megfelelő helyre. Egyszerre egy jármű szedhet magának egy-egy ilyen tartalékból. Van még aknarakó is, mellyel kellemetlen meglepetéseket okozhatunk a felénk közeledő ellenségnek. Mindegyik egységnek valami vicces neve is van, mint például a nyulak páncélautóját Kislábnak, nagyobb tankját Nagylábnak hívják, az aknarakó pedig a Kukás elnevezést kapta.

Vásárlás során extra dolgokat is szerelhetünk a járművekre, kezdve az extra üzemanyagtól és muníciótól az extra páncélzatig. Ezek plusz tapasztalati pontba kerülnek, de javítanak hatékonyságunkon. A küldetések során eredményes egységeink az RPG játékok karaktereihez hasonlóan szintet is léphetnek, mellyel párhuzamosan javul védelmük és egyéb tulajdonságaik.

Csapatunkat a küldetések közben is bővíthetjük. Ez kétféle módon lehetséges. Pontjainkból rendelhetünk új egységet, melyet egy helikopter szállít az általunk kijelölt helyre. Utánpótlásunkat pedig kiegészíthetjük az ellenségtől elfoglalt területeken néha fellelhető utánfutókkal.

A küldetések fokozatosan nehezednek, és ezzel párhuzamosan a pályák mérete is igencsak megnő, így az első párat leszámítva egy-egy küldetés teljesítése hosszú órákig is eltarthat. Érdemes először a nyulak, majd utána a malacok küldetéseit végigvinni, mivel a nyuszik feladatai sokkal egyszerűbben – tulajdonképpen 1-2 gyakorló küldetéssel – kezdődnek. A helyszínek változatosak, járhatunk erdős területeken, városokban, vagy sivatagi olajmezőkön, de akár havas tájakon is, ahol nem lánctalpas egységeink kissé csúszkálnak is. Ezek mindegyike szintén aprólékosan kidolgozásra került, a város szélén üdvözlő táblát találunk, a főtéren templom és szökőkút áll, a sivatagban pedig nyúlfejű szfinxet találhatunk.

Az irányítás a stratégiai játékok kedvelőinek igazából nem nyújt különösebb nehézséget. Szinte minden funkciót megtalálunk, amire szükségünk lehet, és ami valaha stratégiai játékban szerepelt. Hadseregünkből különálló csapatokat hozhatunk létre, melyek között a számbillentyűkkel gyorsan válthatunk, egyszerűen kiválaszthatjuk az összes azonos típusú járművet, és akár pontos útvonalat is tervezhetünk az ún. waypointok lehetőségének segítségével. Mivel a teljes játék 3D-s, nagy segítséget nyújt a pálya forgatásának és a kamera látószögének lehetősége is, sőt, még zoomolni is lehet.

A grafika lélegzetelállító, mind az egységek, mind a környezet kidolgozottsága igen alapos. A harci járművek ahogy lépnek előre egy-egy szintet, grafikailag is megváltoznak, egyrészt egyre kopottabbak lesznek, ahogy egyre több küldetés áll a hátuk mögött, másrészt pedig rangjelzésük is megjelenik rajtuk. Ráadásul mozgás közben még a kis antennájuk is ide-oda hajlong az autóknak. A tájból talán a legszebb a víz megvalósítása, mind a normál folyók vagy tavak esetében, mind a vízeséseknél igen látványos, amit láthatunk. Járműveink porozva száguldanak a pályán, gyors irányváltoztatáskor farolnak, lánctalpainak nyoma pedig kis ideig látható marad. Olyan apró részletekre is felfigyelhetünk, mint hogy rakéták helyett néha répák vagy makkok szállnak a levegőben. Mindemellett mindegyik egység kis animáció képében is megjelenik a képernyő sarkában, amikor éppen tudomásul veszik a parancsot, vagy megtámadnak valakit. Ezeknek a karakter-animációknak az elkészítésében a Digital Reality segítette a Stormregion csapat munkáját.

Igen jól sikerült a különböző napszakok és időjárási viszonyok megjelenítése is. Láthatunk esőt, havazást, és vannak nappali és éjszakai küldetéseink. Ráadásul nem csak a grafikán látszódik meg mindez, hanem a hangokban is, este például egységeink suttogni kezdenek. Külön látványos hatás még a mennydörgés és a villámlás együttese, mely néha a frászt hozta rám. A küldetések között amúgy jópofa előre renderelt animációk vannak, természetesen a két harcoló fél főszereplésével.

Mivel magyar fejlesztésről van szó, természetesnek tekinthetjük, hogy az egész játék anyanyelvünkön szól hozzánk. Olyan színészek adták hangjukat a játékhoz, mint például Cseke Péter, Selmeczi Roland és Szokol Péter. (További magyar hangok: F. Nagy Zoltán, Göth Péter, Hannus Zoltán, Kassai Károly, Lázár Sándor) A magyar mellett angol, német és francia verziója is készült a játéknak. Az angolban a nyulaknak francia, a malacoknak pedig német akcentusuk van, a németben pedig – mely a fejlesztők szerint hang tekintetében a legjobban sikerült változat – a South Park német szinkronhangjai közül is közreműködtek.

A hangok amúgy is igen jól sikerült részét képezik a játéknak. Mindegyik egységhez hangok tucatja tartozik, ami igen változatossá teszi az egészet. Mindenki hangosan veszi tudomásul a rá bízott feladatot („Egyik lábam itt, a másik meg ott!”, „Sietek, ahogy tudok!”, „Megyek, megnézem, mi van ott.” vagy „Nekem ez nem tetszik!”), harc során pedig egymást fenyegetik a csapatok, vagy épp kárörvendenek („Gyertek kis pattogó szőrcsimbókok!”, „Az előbb még volt itt egy nyúl... Vagy mégse?”). Zenét csak a menükben hallhatunk (de ott az jól illeszkedik a játék hangulatához), küldetések során csak a környezeti hangokat hallhatjuk, a madárcsicsergéstől a templomi kórusig. Talán nem is baj, hogy nincs zene a játék során, a sok egység-üzenettől úgyse figyelnénk rá oda, így pedig még inkább ráterelődik figyelmünk a többi hangra, és hamarabb észrevesszük (meghalljuk), ha megtámadnak bennünket :-)

Kritizálni talán egyetlen dolgot lehetne, ez pedig a mesterséges intelligencia. Sajnos sokszor figyelhető meg, hogy az egységek nem igazán tudják, hogy merre induljanak el, vagy egyszerűen összeütköznek és leállnak. Ez hosszú távon zavaró, mert ilyenkor egyesével kell kijelölgetni az egységek célpontját, de remélhetőleg egy patch majd segít a problémán.

A játék tartalmaz multiplayer lehetőséget is, négyféle játékmódban. Van hagyományosnak tekinthető Deathmatch és Capture the Flag (bár ebben a cél nem a hagyományos, itt ugyanis saját zászlónkat kell az ellenfél kiindulási pontjára vinnünk), valamint a kevésbé ismert Countdown (bizonyos időn belül a legtöbb pontot szerző játékos nyer) és Domination (előre kijelölt pontokat kell birtokolni, amíg ez fennáll, SP-t kapunk, és aki legtovább bírja, az nyer). Kettőtől nyolc személyesre tervezett pályák vannak. Induláskor mindenki meghatározott ponttal kezd, és olyan mód is van, melyben folyamatosan kapunk 3 percenként pontokat. Helyi hálózaton vagy az interneten keresztül játszhatunk, ez utóbbit a GameSpy hálózatának segítségével.

A hazai fejlesztésű játékok tesztelése során kissé elfogultak szoktunk lenni, de azt hiszem, ez érthető. A S.W.I.N.E. esetében is teljesen jogosnak érzem a magas pontszámokat, hiszen egy tényleg minden tekintetben nagyszerű programot kaptunk. A grafika csodaszép, a hangok viccesek, és az egész játék hangulata magával ragadó. Mindemellett a kisebb hiányosságokat, hibákat már nem is vesszük észre.

 

[=PsP KlánTagok=]

Vezér: (1)

(Az oldal készítője)


Helyettesek: (1)


 KlánTagok: (4)


Próbaidős tag(ok): (0)


 Volt PsP tagok: (49):

Shadow, Hoffmann, Fox, Matu, Genius, Night, Kisköcsög, Predator, Suly, Te'lapo', Gepard, Lekvaroscsirke, Mixer, CsoCso, Cpt.Beni, Metal-Wind, Gery-Para, Kiskera, Volorondo, Carl, Hiuz, Aborig, Cz. Milos, Tresh, Federation, Pech, Blade, Strami, BR.Bali, Cse, BlackPearl, Ozzy, Pali, Guru, Cheese-Master, ReaperWolf, ecco, Aaki, Firestorm, Niga, DarkGhost, Mano, Henry, Ricsike, Gangster, Twing, Zerg, Maxx, Hex...


(Bizonyára mindenkinek feltűnt, hogy klánunk utolsó fél évében nem vettünk fel új tagot. Ennek meg volt a maga oka.)

 
[=Szavazás=]
Jó ötletnek tartod az újonnan bevezetett alsó életkorhatárt klánunka?

Igen. (68 / 54%)
Nem. (57 / 46%)

Szavazatok száma: 125

Létrehozás időpontja:
2008-08-10 16:10:18

Szavazás lezárva:
2008-11-02 10:37:10


Lezárt szavazások
 
[=A Hónap Képei=]

2009 Január - PsP edzés (all v all)

(Katt a nagyításhoz!)

(Szavazz te is!)

(2009 Január hónap képe) - all v all /PsP edzés/)


$teel-Magyar I. 100-as képcsomagja

$teel-Magyar II. 100-as képcsomagja

$teel-Magyar III. 100-as képcsomagja

$teel-Magyar IV. 100-as képcsomagja

$teel-Magyar V. 100-as képcsomagja

+ 82 kép

 

Butterfly-Wings - Egy18 éves lány blogja; érdekes cikkekkel, videókkal, véleményekkel várja a látogatókat. ^-^    *****    Tokio Hotel FANFICTION | Tokio Hotel véleményblog | Tokio Hotel FANFICTION fordítások | Tokio Hotel Fanfiction | TH blog    *****    A karma és az asztrológia kapcsolata    *****    Engedd meg, hogy horoszkópod elkészítésével szabad választásodban segítségedre lehessek. Várlak a csillagjövõ oldalon!!!    *****    ♫ Vár Téged is az egyetlen magyar nyelvû, megbízható Zara Larssonnal foglalkozó forrás! ♫ ZL Hungary ♫ ZL Magyarország ♫    *****    WISE-VOGUE | MERT A DIVATBAN IS LEHETSZ BÖLCS! - ÚJ BLOG TERMÉKTESZTEKKEL, TIPPEKKEL, ÖTLETEKKEL A MINDENNAPOKRA    *****    Nettó Bruttó Bérkalkulátor 2018    *****    A HUN Tv kezet nyújt, Asztrológiai elõadásom az Élet Magazin mûsorában.    *****    INGYEN letölthetõ OSHO könyvek, ezoterikus olvasmányok, Asztrológia: tanácsadás, oktatás.    *****    ***Munkatársakat keresek kezdetben mellékjövedelemként / Napi 1-2 óra munkával, majd késõbb akár fõállásban is!***    *****    Ingyenes tanácsadás,rendeld meg a tetszésed szerinti elemzést és minden kérdésedre választ adok.Részletek az oldalon!    *****    Születési,baba,hold horoszkóp,elõrejelzés,párkapcsolati elemzés,fogamzási képlet! Ingyenes tanácsadás!Várlak!Kattints!    *****    Csillagászati ismeretek kézdõk és haladók részére. INGYENES ASZTRO-suli minden tanulni vágyónak!    *****    ** Portálépítés - G-Portál & HTML & CSS & Wordpress segítségek, kódok, sablonok, egyedi scriptek **    *****    ASHLEY TISDALE! Újra megnyitott az oldal! ASHLEY TISDALE! Újra megnyitott az oldal! ASHLEY TISDALE! ASHLEY TISDALE!    *****    CSILLAGKÉPEK - a fokok szimbólumai    *****    SELENA GOMEZ MAGYARORSZÁG - 6 ÉVE ONLINE - SELENA GOMEZ MAGYARORSZÁG - 6 ÉVE ONLINE - SELENA GOMEZ MAGYARORSZÁG    *****    JENNIFER LAWRENCE MAGYARORSZÁG JENNIFER LAWRENCE MAGYARORSZÁG JENNIFER LAWRENCE MAGYARORSZÁG JENNIFER LAWRENCE    *****    Minimálbér, garantált bérminimum és szakmai minimálbér 2018 évben - 4 és 6 órás részmunkaidõs foglalkoztatás bére!    *****    Minimálbér, garantált bérminimum és szakmai minimálbér 2018 évben - 4 és 6 órás részmunkaidõs foglalkoztatás bére!